Anneko salakmisincemilee ben kendimi bildim bileli hep bebek bezi kullanıyorum ilk 2 gün yoksa yatak yorgan kıyafetim her yerim mahvoluyor çokta rahat oluyor valla dışına çıktı mı taştı mi derdi yok miss gibi 🤣🤣🤣
Deletedmom_62 Fusunf ben hiç ped kullanmıyorum senelerdir çocuk bezi regl çok geldiği için ped tutmuyor 5 numara kullanıyorum kızım da 4 🤣
Deletedmom_72 kbrsuzen24 Ben saklamıştım ama ikinci bebe aklımın ucundan geçmiyordu iki yıl sonra kızıma kullandım ahshdj
minikfarem__ kbrsuzen24 kullanılmıyor bacım son kullanma tarihleri var. Veriyorsan hayrına ver birine ya da sat uygulamalardan daha uygun fiyata. Elinde kalacağına gelir olur en azından
Deletedmom_62 kbrsuzen24 bir bak araştırma tüketim tarihi varsa saklanmaz ama onun dışında kapalı bir şekilde baza altında VS. Saklanabilir