Ffak benim de bebeğim var. Güzellik uzmanıyım normalde ama çalışamam onu bırakıp. Keşke evden çalışıp yapabileceğim bir iş olsa. Avon, network gibi şeyler yapamam malesef çünkü çevrem yok. Akmasa da damlasa diyorum bazen. Dolap satışı yapayım dedim. Oldukça uygun fiyata ürün koymama rağmen kimse almıyor. Herşey kısmet sanırım🤷♀️