DevrimciAnne asla demesek bence daha iyi olabilir kendim gıda mühendisiyim çalıştığım yerlerde her zaman pisecek olsa dahi soydurduk, evde de oyle yaparim. evet vitamini kabuğunda olan gıdalar var veya daha çok lif barındıran sebze meyve gibi. Sadece dışında üreme olmaz demişsiniz doğru dışında başlayıp içeri doğru da sizabilir bunun için de yine soyularak temizlenmesi gerektiğinin arkasındayım. Ben bu şekilde uygun görüyorum siz de o şekilde o yüzden asla dememek lazım diye düşünüyorum amacım linç vs değil yanlış anlaşılmasın:)