Kızımı hava çok güzel diye dışarı çıkartıyim dedim 4 buçuk aylık neyse bebek arabamıza koydum güzelce içine de kalın battaniye sermistim içine yatirmistim yolda tumsek vardı gecemedim bidaha ittirdim kızımın ağlama sesini duydum arabaya baktım kızım içinde yoktu 😢 yere bir baktım bebeğimin baddaniyesi bebek arabasına baktım kızım icinde yok bebek arabasının altında kızım agliyo elim ayağım titredi hala kendimde degilim baddaniyenin üstüne düşmüş yavrum üstünden geciyormusum az daha nasıl üzgünüm nasıl yaptım böyle birşeyi aklım almıyor gözümün önünden gitmiyor kızımın ağzı üstü yatisi surekli biseyler oluyor yavruma çok üzüldüm sizler dikkat edin kendimi nasıl affedicem bilmiyorum ne salak bir anneyim baddaniyenin üstünde olduğu için hiçbir yerine bişey olmadı şükür çokta aglamadi kucağıma alınca sustu korktuğu için ağladı sanırım