Merhaba sevgili anneler benim oğlum yaklaşık 2 aydır griple mücadele ediyordu burun tıkanıklığımız asla geçmiyordu çeşitli burun spreyleri farklı farklı doktorlar her türlü yolu denedik asla açılmadı tam düzeliyor gibiydi bu seferde yoğun ateş halsizlik ağlama krizleri ishal kusma başladı acile gittik saat gece 5 te boğazında kızarıklık var muhtemelen enfeksiyon çıkar kanda diyerek bize augmentin antibiyotik yazdı 2 gün kullandık ilk gün hafif döküntüyü farkettim bugün sabah uyandığımda aşırı yoğun bi döküntü vardı göğsünde karnında ve yüzünde direk sağlık ocağına gittim antibiyotik alerjisi antibiyotiği kes zaditen yarım ölçü günlük içir ateşini takip et sabah öğle akşam calpol ver ateş inat ederse yine getir ve günlük üşütmeden duş aldırmaya çalış dedi daha önce başına gelen var mı oğlumun biran önce iyi olmasını istiyorum başka ne yapabilirim düzelmesi için fotoğraf paylaşcaktım fakat yapamadım