Damymom Gayet iyi durumda hiç 💩 var gibi değil gazını çıkarıyor ama neden yapmıyor ki 🤷🏻♀️ doktor genel durumu iyise bekle dedi ama neden neden
ayuksel Damymom Benim bebegimde 2,5 aylik yarin 14 gun olucak yapmiyor, bugun doktora goturdum karnina bakti herseyi cok iyi ama bi ilac verdi yarin da yapmassa onu kullanicam bakalim hayirlisi keyfi de cok yerinde
zeyderler Damymom anne sütünde normal sayılıyor. Eğer karnında şişlik ayakları yay gibii yapma gibi durum yoksa sorun olmaz