Meliisa Biz tam 5 aylık olduk huyu değişmeye başladı şimdiden ben olmayınca ağlar annem alıyo oynatıyo onda duruyo bi şey yapmasa bile ben yokken ise başlıyo ağlamaya değişiyo birden böyle olanlar varmı 😅
Minnacksevdack Meliisa babasında daralıyor , babaannesinde yaygarayı basıyor 😂 bir tek annem bakarken gözüm arkada kalmıyor 🙊 onun dışında sadece bende duruyor diyebilirim
Mavikelebek54 Meliisa 8. Aya girdigimizden beri benden başka kimsede durmuyor babası da dahil hep benim kucağımda olacak. 8. Ay gerçekten zormuş
Bdncrr Minnacksevdack benim bebeğimde aynı ya en sakin annemde duruyor acaba biz güvende hissettiğimiz için onu hissediyor olabilir mi 🙄
Bdncrr Meliisa evet ona ayrı bi düşkünlüğü var kriz anlarında ağlayarak onu arıyorum zaten o geldiğinde çocuk sakinleşiyor sadece dün gece o da zaptedemedi artık sıçrama dönemindeyiz ve çok aksi şu an 🤦🏼♀️
Bdncrr Meliisa eyvah eyvah her dönemin zorluğu ayrı gerçekten insan hem hemen büyüsün istiyor hemde büyüyor diye üzülüyor annelik tam olarak bu sanırım 🤦🏼♀️☺️
Meliisa Bdncrr yaa gerçekten ben 2 nci aya kadar hiç büyümesini istemiyodum büyükdükce değişti şimdi büyümesini istiyorum