Hic kafaniza takmayın o yollardan hepimiz geçtik. Nerdeyse 2 aylık olana kadar anne sutu+mama şeklinde ilerledim şu an 6 buçuk aylık. Günde sadece 2 kere mama içiyor o da zorla, hiç istemiyor içmeyi ama kilo alimi için biraz zorla iciriyorum. Ben 5 aylık olana kadar solgar b12 brewest yeast kullandım. 3 şişe kullandım o takviyeden ve süt arttirmak için aşırı etkili. Günde 3 litre suyunu ve o vitamini mutlaka kullan dua etmeyi unutma bana 🙂