Kızlar bebegim 4 gün önce asi oldu post açmıştım huzursuz çok agliyo diye aşıya veriyoduk normal diyodum ama dün dayanamadım hastaneye gittik bebeğimin böbreklerinde kum göründü minik kuzum ondan o kadar çok agliyomus bu kumun düsmesi ne kadar sürer başına gelen varmı ben bebeğimin ağlamasına acı cekmesine dayanamıyorum artık çok zor 😔😓