Eliz13 oglumda konak vardı fayda etmisti geciriyo ama bende sizin gibi korkuyodum kortizon olduğu için bide kafaya surmustum oğlum alerjik sık döküntü oluyodu ben bephantol almıştım atomik ciltler için olanı doğal olduğu için korkmuyodum o da güzel fayda etmisti