Deryaaaaaaaq1 Emine003 teşekkür ederim içimi rahatlattınız görenler kısa felan diyor bende biraz takmıştım 😊
Emine003 Deryaaaaaaaq1 aksine benim oğlumu görenlerde maşallah uzun diyo 😅 gerçekten canım senin minnoşun kilosu fazla olduğu için öyle görünüyodur sen doktorunu dinle en doğrusunu o söyler sana 🌺😊
Gokkus34 Zeynep_46 evet sadece anne sütü veriyorum hatta sol göğsümde sağa göre oldukça az süt oluyo mastit olmuştu 20 günlük ken beslenme düzenim yok ne bulursam yer içerim 😂🤗
Fatma2525 Prematüre doğdu 1700 suan 2 ay 18 günlük 2 ay 10 günlükken tartıldı 4000 kilo sizce iyimi yaşıtlarını yakalar mı