Buraya bu postu açmak için girdim ve sizin açtığınızı gördüm ne çok 2 çocuklu zorluk çeken anne varmış 🥲 benim ilk 4 yaş ikinci 24 günlük ne zaman güneşli günler gelecek diye bekliyorum her gün ağlama modundayım 😅 ne yapacağımı bilmiyorum ikisi aynı anda uyusa, yemek mi yapsam tatlı mı yapsam evi mi toparlasam yoksa her şeyi boşverip bende mi uyusam sürekli bi kararsızlık bu da çok yoruyor kafamda bir sürü iş ama hiçbi şey yapamamış olarak çocuklar uyanıyor 😭 sonra da başlasın döngü anne benle oynamıyosun diğeri sürekli emme isteği, eskiler nasıl baş ediyormuş diyorum 🥺🥺 ah ah sonra diyorum Sağlıklı olsunlar da ❤️ Çok şükür halimize 🌸