ahsenannesi7554 3 buçuk aylık oldu bir kaç gündür gündüz uykuları çok kısaldı normalde emerek hemen uykuya geçen çocuk uykusu olduğu halde ağlıyor uykuya direniyor bu durumu yaşayan var mı ? Ne zaman geçiyor bu huysuzluk dönemi ?
ahsenannesi7554 Sinem9191 siz nasıl uyutuyorsunuz ne yaptıysam olmuyor bazen uyusa bile 10 dk da kalkıyor uykusunu iyi alamadığı için huysuz oluyor
Sinem9191 ahsenannesi7554 sadece memede uyuyor :( tüm gün huysuz ve huzursuz bizde öğle uykuları 15 dk geçmiyor