Linaamom supermomsuperbaby çok bir faydası olmadı bize kolik döneminde vermiştim kaka için soruyorsanız. Biogaia her gün aynı saatte kullanın mama içiyorsa mamasını değiştir in kabızlığı varsa
Brfn supermomsuperbaby Burda vermeyin diyenler olacaktır belki ama bende verdim çok zorda kaldığım zaman mamasinin içine koyup verdim yoksa kakasini yapamıyordu.. sürekli hastaneye gidip lavman yaptırmak zorunda kaliyodum.. hemşeriler lavman yaptırma sürekli ya zeytin yağı içir arada dediler bide kulak çubuğuna zeytin yağı sürüp makatına sür dediler
Atailknur supermomsuperbaby 1 çay kaşığı hakiki zeytin yağı veriyorum 2 haftalıktan beri doktor onayıyla. Kabızlığı o şekilde düzeldi.
Dgedg supermomsuperbaby benm kizimda tam bir kolikti atlattik şükür iki aylık oldu. Bir gün ağlamaktan bayılacaktı elimizde artik ambulans çağırdık hic hastahaneye gerek yok dediler siringaya bir ml kadar zeytinyağ cekip makattan sıktılar o akşam tam bes bez değiştim arka arkaya mışıl mışıl uyumuştu deneyebilirsiniz
Zekeriye Kizim cok gazli bir bebek dogdugundan beri bir cay kasigi veriyorum dogal zeytinyagi olduktan sonra sorun olmaz demisti doktorumuz