saricivcivimm07 Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık şuan prima 3 numara kullanıyorum fakat pahalı olduğundan dolayı primayı sadece gece baglmaya karar verdim, baby turco Sleepy vs sizler hangisi kullanıyorsunuz memnun olduğunuz varmi? Molfix 4 numara var elimde şuan büyük geldiği için kullanamıyorum
Emreninannesi- saricivcivimm07 prima premıum kullandık 8 ay son 3 aydır goon premıum kullanıyoru prima ayarında
Aslicik saricivcivimm07 4 aylık olana kadar prima premium care kullandım sonra molfix pure&soft geçtik. Molfix mavi paket hiç güzel değil ama sarı paketi harika çok memnunum primadan daha iyi
Caglaa94 Başta biz de prima premium kullandık, yaklaşık 3 aydır Sleepy bio natural kullanıyoruz. Sızdırma, pişik, koku yapmıyor.
pogacayanakk Sleepy alırsanız natural almayın ciddi pişmanlık yaşarsınız, bio natural veya ecologic olanı alın derim
mmerwe pogacayanakk ayyy aynen natural aldım resmen pişman oldum. Molfix ve Prima premium care kullanıyorum. Hadi dedim Molfixten memnunum ama biraz kalın gibi geliyor,alternatif olsun sleepy alayım ama almaz olaydım. Beğenenler nesini beğeniyor memnun anlamıyorum.