Bebeminnie amacınız sataşmak olmasaydı bana cvp yazmak yerine postu açan hanıma yorum yapardınız inanın bende sizin gibi kavgacı ona buna laf yetiştirmek için kendini parçalayan aslında zır cahil tiplerden bıktımmmm sizin neye inanıp inanmadığınız benim umrumda değil ayrıca bebeklerde dişde gelişimlerinin bir parçası böyle çirkin bir ağızla nazarcı tayfası filan hiç hoş olmadı nedir bu laf yarıştırma çabası anlamıyorum yazık vallahi konu ile alakalı kendi düşüncenizi yazıp geçemiyorsunuz değilmi en nefret ettiğim insan tipi amaçsızca sadece muhalefet olmak için saygısızca yorum yapıyorsunuz kusura bakmayın ama çok çok boş bir kafanızın olduğunu umarım çok geç farketmezsiniz