Kızlar doğum yapalı 51 gün oldu. 4-5 gün önce 2 gün kanaman durdu sonra yine başladı. Bu sefer adet oluyormuşum gibi çok geliyor iki gündür. Normal mi bu kadar sürmesi . Geçen hafta cuma günü dr kontrolüne gittiğimde dr ultrasonda baktığında bir sıkıntı yoktu. Kanamam o zaman az olduğu için dr normal dedi. Adet kanaması gibi çoğalınca panikledim