Ayy Banada sürekli diyorlardı neden sadece meme veriyorsun mamada versene doymuyordur ondan ağlıyordur bla bla sürekli emmek istiyordu çünkü bu onu rahatlatıyordu karnı tok olduğuna emin olsam dahi emmek istiyordu veriyordum 1 ayda 1700 gr aldı hala bana bu çocuk aç diyenler oldu hehe diyip geçiyordum ağlayabilir bebek bu illa açlıktan olacak diye bir şey yok benim bebeğim emzik almıyor emzik gibi beni istiyor bu aç demek değil yani boşverin kim ne derse desin aç mı tok mu en iyi siz bilirsiniz