Ben kullanıyrm canım . Gecelerı 8 saat fln hıc ellemıyorum yınede taşma olmadı. Bebegım 11 aylık 11 kılo ben 5 no kullanıyrm. 1 yalına gırınce 6 numaraya gecmek ıstyrm. Bebegım erkek oldugu için pipisi rahat etmesı açısından cok kucuk bez almıyrm yoksa pişik oluyor