Nartseda yapacak bişey yok. Çocuğun geleceği için çalışıyoruz bizde. Bir çocuk için annesinin ayakları üzerinde durması, sağlam adımları olması çok çok önemli bir etken bence. Böyle düşünün. Sonuçta güvendiğiniz birine emanet ediyorsanız kafanızı takacağınız bir durum yok.