Çok kötü grip oldum ztn bır haftadır her yerim agrıyordu yormadım hasta olmam sandım perde falan asmıstım ondan ağrılarım var sandım dün geceden beri burun tıkanıklığı basladı bugünde aşırı derecede grıp basladı evde prematüre bebegım var ve ben çok korkuyorum ona gecıcek diye Allahım bu kandil günü hürmetine dua edin bebegıme geçmesn