Armoni Kızlar sarılık ne zaman geçti? 1 aylık olduk hafif var halen dokunduğum da bana doktorum değeri düsük. Emzir geçer demişti hatta 2 doktor gezdim fiziksel bakıp göndermişti cok yok diye. Ama göbeğine dokunuyorum parmağımı cekiyorum hafif sarılık oluyo. Aç bırakmıyorum sürekli memede. Anlamadım gitti kimi de öyle hemen rengi düzelmez diyo sarılık geçiren anneler yardımınıza ihtiyacım var internette 1-2 haftada geçer diyordu
papatyam-34 Armoni 40 günlük iken falan geçmişti bizim uzayan sarılık olmuştu anne sütü sarılığı falan dediler biraz uzun sürdü 10 gün içinde geçmez ise bazı testler istiyorlar acaba bir sorun mu var diye o testleri yaptırıp bir şey çıkmaz ise rahat olun bol bol emziriyormuşsunuz zaten geçer ☺️
Mrtlh Armoni bizim sarılığımız 4,5 ay sürdü bebeğimin gelişimi kilosu gayet de iyiydi ama uzamış sarılık dediler sonra geçti hamdolsun
Imau Armoni 3 aylık olmak üzereyiz canım suratı hala sarı kara En son kafadan atılır zaten bazılarında vucütta daha uzun kalabiliyor. Sen sürekli besle geçer ama az sabır gerekiyor. Bende böyle kalacak diye çok endişe etmiştim ama pamuk gibi olmak üzere yavrum
Bengu13 Armoni benim oğlumda sarıydı ve 3 ay sürdü 😅 testler yapıldı ilk 1 ayda geçmeyince troid falan bakılıyor. Hiçbir şey çıkmadı süt sarılığı geçer dediler. Sonra geçti ce resmen rengi değişti 😅
Armoni papatyam-34 hadi ya cok korkuyorum cok endişeliyim bu sarılıktan dolayı bebeğime bir şey olur hastane de yatmak zorunda kalır diye mama vermedim hic memeyi bıraktı bi iki sefer biberonu görünce sonra zor memeye çevirdim kimi de mama ver çabuk geçsin diyo ama doktor emzir bol bol dedi bende mama vermiyorum hic
Elifffko Tam 3 ay sürdü. Tüm testlerı yapıldı böbreklerınden karın boşluguna kadar bakıldı, süt sarısı cıktı. 3. Ay yok olcak demıstı doktorumuz. 3.ay pamuk gibi oldu yavrum. 3 ay sapsarıydı
Gunes789 Uzamış sarılık mıydı öyle bir ismi vardı üç ay sürebiliyo kimi bebekte. Biz beş günlükken geçirmiştik bi haftaya toparlamıştı ama arkadaşımınki üç ay sürdü
Armoni Gunes789 doktor teste gerek yok dedi bugün gösterdim vücuttun gitmiş ama yüzünde kalmış geçer dedi ama ben yine de korkuyorum tam bir aylık olduk. Kg alımı da gayet iyi dedi
Kbrmd Evet bastırıp kaldırınca oluyor ama göz aklarına bakın sarı çok yoksa geçiyordur sürekli emzirin geçiyor bir iki haftaya merak etmeyin değeri kaç bu arada bizim en son 15 olmuştu çok yükselti sürekli emzirdim geceleri hep uyandım çok şükür geçti 2 3 haftaya. Değeri çok yüksek değilse fototerapi vermeyin boşuna çok kilo veriyor bbekler ondan
Armoni Kbrmd 5 günlükken 10 çıkmıştı değeri daha sarıydı suratı şimdi pembeleşti dokununca anlıyorum olduğunu daha test yaptırmadım hic 2 doktor gezip teste gerek yok diyince ama yarın doktora gideceğiz kalça vs bakmak icin. O zaman test isteyeceğim
Elfelf475 Armoni 1,5 aya yakın dediğiniz gibiydi bizim de. Bir anda gitmez böyle yavas yavaş gidiyor. Az kalmış bence emzirip bol bol sevin bu hallerini çok özleyeceksiniz çok 🥹🥹
Kbrmd Armoni Bence düşmüştür baya dediğinize göre stres yapmayın o yüzden eğer düşmüşse tamamen geçecektir bir iki haftaya sürekli test için götürmeyin çok uykulu değilse emmesindede sıkıntı yoksa kanı gitmesin miniğin
Kubra226 Armoni benim de doktorum yüzüne baktı geçmiş dedi halbuki sarı kahverengi yüzü bı dahs başka doktora mi gitsem
Elfelf475 Armoni hayır tabi ki. Bu bebek sarılık oranına bir bakın %90 larda. Sokaktaki kaç insanda bir sorun var. Çoğu bebekken sarılık olmuştur. Ayaklarını açıp topuğu ile avucunuzu Yanyana getirin avuç içinizden daha sarıysa hastanelik değilse hiçbir şey olmaz ☺️ doktorumuz 2 günlükken bunu demişti o yüzden biz stres yapmadan sabırla bunu kontrol etmiştik kendi kendine de geçmişti
Bengu13 Armoni bizim tüm testlerimiz normal çıkmıştı, eğer testler normalse süt sarılığı varsa hiçbir zararı yok. Merak etmeyin zaten geçmezse doktorunuz mutlaka testleri ister. Birde mesela bizim değerimiz 12 lerdeydi, yüksekti ona rağmen birşey yapılmadı
Armoni Kbrmd memede yorulup uyuyor uyutmak icin cebelleşiyorum beşik salla salla eskisi gibi sürekli uyku halinde değil
Imau Armoni ilk 10 gün 2 günde bir bakıldı gerekli her şeye. uzayan sarılık olduğu bebeğe zararı olmadığı belirlendi Kilo almada beslenmede sıkıntı yoksa zamanla geçiyor. Tabi gece sürekli sürekli emzirdim uyanmak istemiyordu sarılıktan dolayı o da 10 güne normale döndü. Tabiki 3 ay keyfime göre beklemedim
Asafsbn Armoni bizimde 40 gün kadar sürdü cihaz içerisinde de kaldı bir gün eve geldik düşmüştu sonraki gün yine yükseldi yine yatis istediler yatirmadik daha sonra uzun sürünce bütün tahlilleri yapıldı ve anne sütü sarılığı dendi temiz çıktı sonuçları geçiyor merak etmeyin
yellowmom8 Armoni buyuk kızımın sarılıgı 3 ay sürdü uzamış sarılık dedi doktor kan idrar vs hepsi temiz çıkıyordu sorun olmadı ikinci kızımdada 10 günlükken geçti