1 yaş aşısı yapıldı ve 9.ayda kızamık yapmamız gerekırdı yapmadık süt yumurta allerjik olduğu ıcın 1 yaşında hastane ortamında yapın denildi ve dün yaptık toplam 3 aşı fakat ateş ve huzursuzluk var yaşayan anneler var mı bu kadar huzursuz olması normal mi?