Merhaba arkadaşlar kızımın yüzünde 3,5 aylıktan itibaren başladı travazol kullandık üç gün dr önerisiyle gecti. Bir ay sonra tekrar sonra dr locodrem verdi bunların ikisi de kartizonlu krem olduğu İÇİN sürekli kullanmak istemiyorum alerji ilacına verdi ama uyku ve sersemlik yaptığı İÇİN ben kullanmıyorum. Sürekli kullanacağım doğal içerikli bir losyon varmı veya doğal ne yapabilirim nelere dikka edersem geçer