miaselinam Arkdaslar pentiden emzirme sütyeni almıstım. Denedim oluyor diye kestim etiketini. İşe basladıgımda giyecektim ancak sütüm kesildi. İşe daha baslamadıgım için de giyemedim. 190 a satacagım. 80c ten rengi. İlgilenen varsa duyurulur.