Mrt06 kızım hareket etmeye başlayınca mama sandalyesi başıma dert oldu çünkü sürekli kalkmak istiyordu, mama sandalyesi yerine bizimle sandalyede oturmak daha çok hoşuna gitti ⅔ ay anca kullandım onu, hamaga gelince bende Bi heves içinde uyur sallanır pikniğe götürürüm durur dedim ama yok onuda beğenmedi sonuç olarak sattım 😂 ama her bebek farklı