Asmina05 1 ay 20 günlük bebeğim var kakasını yaparken ağlayarak ve çok ıkınarak yapıyor sıvı kaka yapıyor ama çok zorlanıyor mamayla besleniyor uz bebelac gold kullanıyoruz neden olur böyle nasıl geçer?
tombikdonerkankasiiskender Asmina05 gazdan kaynaklanabilir ayrıca fazla ıkınmaktan makat çatlağı oluşmuştur muhtmelen oğlumda o şekilde olmuştu bir hafta krem kullanmıştı düzeldi ama fazla ıkınmasına çözüm bulunmalı yoksa tekrar edebilir sonuç olarak doktorla görüşmeniz de fayda var geçmiş olsun
kasimonbes Asmina05 2 ay 11 gunluk bebegim bizde o 15 gunlukten beri var. Doktora sordum kakasi siviysa sorun yok dedi normal ikinmasi kaslari gelisir demisti. Arada bir hala ikiniyor