Bebikciikkk yani 4 yasındaki oğlumu onunla büyüttüm hala ona gidiyoruz kardeşi içinde gerçekten her muayenede kendi soyar sever tek tek herseye bakar anlatır hep güler yüzlüdür bebekleri hep dedeeem diye sever öper☺️ acıkcası ben hiç aksam falan yazmadım öyle acil bişey olmadı zaten gidiceğiniz zaman randevu falan vermiyor ben burdayım gel der hep gitmede önce aramak yetiyor. Gerçekten bir kere gidin aklınızdaki herseyi anlatın sizi rahatlatacaktır zaten