Atesbebek Ay evet, Nil diye bi Doktora gitmiştim o yoktu asistan bi erkek doktor vardı, devlete gittiğime pişman ettiler diyebilirim tek olumlu yönü ilk defa gittim diye heryerini muayene etti bebeğimin. Bezini açınca çiş yaptı karnına kadar çıktı bez değiştirmek 2 dk mı almaz üstünü giydirmekten kısa, yok kalsın böyle boy kilo odasında değiştirirsiniz üstünü de giydirmeyin ölçüm yapılacak dedi bezini kapattı çocuğun, boy kilo odasına gittim hayır burası hijyenik değil burda değiştiremezsin dedi çok bilmişler orda da müsade etmediler çocuk çıplak bir şekilde döne döne bebek bakım odası aradım hastanede. Ultrason günü aldım ama nasıl aldım bir ben bir Allah biliyor inanın çıldırdım, devlet yine bildiğimiz gibi işte, özele gittiğimde bezini değiştirelim ölçüm yapalım diyo 2 dk bekliyor ölmüyor kimse, baya sinir bozucu bir gündü, işinizi hallederler ultrason günü verirler ama çok baştan savma davranıyorlar insan yerine koymuyorlar malesef. Bide ölçüm odasındaki aptal yok çocuğunla şöyle konuşmalısın yok böyle davranmalısın falan diyo sanane ya işini yap sen, hepsine bilendim resmen