Hanımlar kızım 15 aylık aşiri derecede televizyon izliyor hep kaynana tarafı çocuğu görmeye geldikçe açtılar izlete izlete alistirdilar gün boyu açmamaya calişsam bile TV olmadan yemek yemez hep müzik dinlemek istiyor çocuğa akla gelmeyecek müzikleri alistirdilar sinir küpüyüm şuan 😓😓 elime kumandayı getirir çok korkuyorum bunun sonu otizme gidicek diye hiç durmuyor resmen televizyonu aç diye çatlarcasına ağliyor napcami şaşırdım otizim belirtileri olan annelerimiz varsa yardımcı olabilirler mi kızlar nolur birde doktora götürmek istiyorum hangi bölüme almam lazım ☹️☹️