Dilekefe merhaba. Benim bebeğim de 3 aylık. Fizyolojik reflüsü var o yüzden gaviscon infant kullanıyoruz. Her beslenmeden sonra, gazını çıkarırken, giydirirken kısacası sürekli kusuyordu. Bir kaç gündür ilacı kullanıyoruz kusmaları geçmedi ama azaldı.