Selamın aleykim kızlar doktorum 5.5 aylıkken ek gıdaya başlıycağımızı söyledi suan 1 haftamız var acıkcası heyecanlıyım nerden nasıl başlıycağım neler yapacağım bana tavsiyeler tiyolarınız ne olur bir de doktorum dik otursun oturtun dedi ama kaynanam oturmaz bu ayda bebek bakma doktıra cok erken diyor ben oturtmak istiyırum kucağımda oturtuyorum mama sandalyesine hemen oturtayım mı sizce