8 ay oldu tamam bu diyemedim her ay götürüyorum rutin kontrolüne özel doktor özel hastane. Abi bi ilgilenin ya. Boy kiloyu sağlık ocağında da baktırırım. Bi sor bu çocuk ne yiyo ne içiyo. Neler yapabiliyo neler yapabilmesi lazım destekleyelim. Demir kabız yapıyo diyorum yapsın vermen lazım diyo ama demir değeri normal daha yeni baktı alerji doktoru arada verin dedi. Çocuğun alerjisi var ama geçmek üzere alerji doktoruyla takipteyiz. Çocuk doktoru ağır alerjisi var diyor nasıl diyorum azaldı biz yedirmeye başladık yavaş yavaş. Enabızdan değerlere yanlış bakmış. Enabız sistemini bilmiyosan niye doktorsun abi o zaman. Referans değerden küçük gözüküyo nasıl olduysa büyük görmüş anlamamış nasıl yazılmış falan. Kalbime indirecekti alerjisi olan şeyi nasıl yedirdin deyince. Alerji doktoru tam kan sayımına tekrar baktırın bazı değerleri yüksek takip edelim zaten çocuk doktoru görünce ister tahlil dedi. Söyledim diyor ki onlar önemsiz bişey ifade etmiyor falan. Ya böyle iş olmaz ya her ay farklı doktora gidiyoruz resmen nasıl bulcam düzgün ilgili bi doktor bilmiyorum. İlgisini geçtim çocuk doktorusun ya çocuk ağlamaktan katılıyo hala ağzına sopa sokmaya çalışıyosun bi şirinlik yap bi susmasını bekle en azından ya.