Merhaba kızlar, bir kurumla mahkeme süreci var gibi, tam bilgim yok onlar tarafından verildim, ve arabulucu oluyormuş ilkte, mesaj attı konuştuk işte tam soramadım o kişiye de, bugün toplantı var, nasıl oluyor bu toplantı ne yapılıyor karşı taraf geliyor mu hiçbir bilgim yok, ve böyle şeylerden de çok tedirgin olan bir insanım.