Selamlar 11 aylık bebeğim dünden beri öksürüyor ve hapşırıyor ateş yok aynı zamanda 3 tane dişi aynı çıkarıyor fazlasıyla huysuz ve iştahsız.
sizce doktora götürmeli miyim?
Yoksa gerek yok mu ? Tecrübesizim mazur görün…
Öksürük için ayaklarına zeytinyağı sarımsak kürü yaptım ama fayda etmedi
Öksürük için başka yapabileceğiö bir şey var mı?