OmerAda Pampers pure kullanıyorum sızdırma olmadı memnunum şimdilik ama iz yapıyo tabiki kızımın bacakları biraz tombik ben ona bağlamıştım gerçi oğlumun bacağı daha ince ama ondada hafif bi iz oluyo
Deletedmom133 Sareduru_mom iyi gidiyor canım büyüyoruz çok şükür 3 ay 18 günlük olduk siz ne kadarliksiniz nasıl gidiyor miniginle ❤❤❤
[silindi] Meleginemiri ben de Molfix kullanıyorum doğdu doğalı bir kere sırtına bir kere bacağına kaka taşırdı onda da ben güzel bağlamamışım. Sırtına taşırma sebebi de kucağımda olmasından kaynaklıydı.
Sareduru_mom Deletedmom133 iyiyiz canim 37 gunluguz annemdeydim yarin evime geciyorum tek basima nasil bakicam yetebilecekmiyim kara kara düsünüyorum😘
Deletedmom133 Sareduru_mom bakarsın kız çok bile kalmışsın sen ben hastaneden sinra eşimle kaldım sabah ara ara gidip geldiler o kadar hep ben baktim 3 sefer çift kişi yıkadım sinra hep tek yıkadım kizimi 🥰🥰🥰kendine inan yaparsın zor olan birşey yok emin ol
Nrgz Bende başta sleepy kullandım çok taşırdı. Bambu serisini denedim o da çok kötüydü. Şu an Molfix kullanıyorum ve çok memnunum. Sızdırma çok nadir oluyor
Sareduru_mom Deletedmom133 nurcanim anca dönüş yapiyorum😂 ya alistim derken bizim kiz 3 gundur acayip huysuz ya uyuyor uyanik oldugundada surekli agliyor umarim kisa surer🤦♀️ bu arada bende ikidir yalniz banyo yaptiriyorum🤗
Egemenannesi Meleginemiri prima sızdırma yapmiyorayrica cis yaptiginda emiyor kuruluk hissetmiytor evladim
Deletedmom133 Sareduru_mom maşallah 🤭🥰🥰🥰 geçer inşaallah canım benim büyüdükçe huy değiştiriyorlar 🙃❤
Sareduru_mom [silindi] merhaba canim minies kullandim migrosun bezini cok ama cok memnunum tavsiye ederim😚😚😚