Trilece Merhaba kızlar, bebeğime dışarda mama suyu taşımak için termos almıştım cooker ama bozuldu artık sıcak tutmuyor. Uzun zamandır kullanıp sorun yaşamadığınız memnun kaldığınız termos varsa önerir misiniz 🌸
whitechocolatemochaa Trilece a101lere gelen bi termos var 1 sene aktif kullandım mama icin ılık koymama rağmen soğutmuyordu trendyolda da var herevin 410 cc olarak geçiyor uygun da fiyatı
Trilece whitechocolatemochaa canım dün sen diyince fiyatı ekonomik diye a101 den aldım kaynar su koydum denemek için ben unutmuşum ona bakmayı baktığımda 8 saat olmuştu ılık bile değildi soğuktu, ya ben çok geç baktım sıcak tutma süresi kısa yada bana denk gelen termos bozuktu 😊
papatyahanim0905 E bebekten almıştım canım uzun ince olan ve tombik ve sapı turuncu renkte model hatırlamıyorum adını çok güzel sıcak tutuyor çorba vs koyuyorum uzun süre götürüyor.
menek16 Trilece kardeşim kendine minisodan almıştı ilk zamanlar biraz deneyeyim dedim hala kullanıyorum memnunum kardeşim yaklasık 1 yıl kullandı 5,5 aydır da bende
Barlas_mom Trilece e bebekten baby plus acayip memnunum 11 aya yaklaşık kullanıyorum taş gibi uzun saatler soğutmuyor 👍👍 tavsiye ederim
whitechocolatemochaa Trilece yaa gerçekten mi? çok üzüldüm şuan 😔 önce yengem kullanıyodu mama icin bende ondan görüp almıstım gerçekten hiç böyle bir sorun yasamadım ve dediğim gibi kaynar değil ılık koyuyodum buna rağmen sana bozuk denk geldi heralde, hakkını helal et olur mu 😔