Bebeğim şuan 5 aylık rota aşılarını yaptırdık bitti. İlk rota dozunda yaklaşık 1 hafta ishal oldu sürekli beslemeye çalıştım o dönem normalden daha fazla ilgilendim kilo alımı düşmesin diye herkeste böyle olmuyor ama sıkıntısız atlatan da var 2.dozda ise hiç sıkıntı yaşamadık. Bildiğim kadarıyla rotadan sonra ateş olmuyor sadece ishal bekliyorlar ama biz olmadan önce araştırdığımda altta açığa çıkmamış bir alerjiyi tetikleyebilir diyordu. Riski düşündüm alerji çıkması mı daha problemli bir durum Allah korusun enfeksiyon durumunda hastane yatışı gerektirmesi mi diyip yaptırdım. İnşallah bebeğiniz için en hayırlı doğru kararı verebilirsiniz. Bu tarz aşıların ücretsiz olmaması gerçekten büyük bir yanlış bu arada.