Emreninannesi- Yagmurrrtt çok büyük değil mi 3 ay için 5 numara 1 yaşına giricez 5 numara kullanıyoruz goon kullanıyorum kalını primayla hemen hemen aynı
justmom_ Yagmurrrtt 2 buçuk yaşında kuzenim var 5 numarayı kullanıyor hala öyle zayıf bi kız da değil 3 aylıkken nasıl 5 numara olmuyor şaşırdım
elizabeth Yagmurrrtt molfixin kalıpları tam aslında kızım 3 yaşına girecek molfix 6 numara kullanıyorum ben. 3 aylık için 5 numara biraz büyük değil mi kaç kilo bebeğiniz.
Kubrasolmmaz Yagmurrrtt ebebeğin bebek bezleri ekstra bir beden büyük oluyor beğeniyorum tavsiye ederim
Asl90 Yagmurrrtt molfixsin kalını geniştir aslında sleppy, baby turconun kalıpları daha küçük. Prima ve molfix aynı. 2 aylık için 5 numara çok büyük aslında ne kadar kilolu olursa olsun büyük olmaz eğer 16 kilo falan değilse ki değildir
Dimitrina_kovaceva Yagmurrrtt oha o nasıl oluyor ya benim kızım 16 aylık 5 numara kullanıyoruz geceleri de 6 kullanıyoruz. Yani mümkün değil 😂 bebeğin kaç kilo ?
kolonyalimendil Yagmurrrtt sleepy kullanıyorum 2,5 aylık 4 numaradayız 🥲 hatta biraz daha sonra bizde 5 e geçeriz gibi
AsyamPapatyam Primanın kalıpları diğer bezlere göre daha geniş. Sleepy bionatural ve sleepy ecologic bezlerinin kalıpları sleepynin diğer bezlerine göre ( sleepy extra ve sleepy natural) daha geniş kalıplı.