Emreninannesi- 11,5 aylık 2 haftadır huyu değişti babasına aşık olan çocuğum artık babada ağlar oldu sürekli ağlayarak istediğini yaptırıyor yapmayınca kafasını yere vuruyor kucağımdan inmek istemiyor yemeği bile kucağımda yapıyorum bugün evi bile kucağımdayken süpürdüm 2 gündür bileklerim şişiyor taşımaktan herkes çok şımartmışsınız diyor aslında böyle değildi 2 haftadır oldu Allah rızası için napmam lazım nolur eşimle kavga eder olduk sen şımarttın diyip bana kızıyor oyuncaklarla oynamıyor yeni yürümeye başladı elimden tutup bütün gün evi gezdireyim istiyor şaştım kaldımm
DevrimciAnne Emreninannesi- 10 aylık olduk ağlayarak istediğini yaptırıyor ama ben engellemeye çalışıyorum
elizabeth Emreninannesi- bunun şımartmakla alakası yok bence. Hepsi bir dönem ve geçiyor. Ağlayarak istediklerini yaptırmayı keşfetmiş bızdık kullanıyor 😀 kendine zarar vermeden ağlamasına müsade edin. Belki diş falan çıkartıyordur o yüzden o kadar huzursuzdur
elizabeth Emreninannesi- yaa yavrum tüh inşallah çıkarır. Diş çıkartma dönemlerinde benim kızım da öyle oluyordu hastalanmıyordu ama sürekli ağlıyordu
Emreninannesi- elizabeth benimki de hastalanmıyor ama huzursuz çok belki o yüzdendir inşallah çabucak çıkartır da rahatlar 😔
Zk-mommy Benimki 16 aylık aynı valla, bide biyerler tırmanmayı fln öğrendi durmuyor yapma diyince indirince ağlıyor bişey görüyor isteyip vermeyince ağlıyor yada sürekli mizmizlanma sesi çıkarıyor, napacagimi şaşırdım
elizabeth Emreninannesi- inşallah canım. Ağrısı falan oluyordur belki biraz calpol vermeyi desene rahatlar.