Uffsananebeslk Avrupa’ya daha gitmedim, Ukrayna, Belarus, Rusya hariç. Para birimimiz çok değersiz olunca İsveç, İtalyada bir fincan kahve bile pahalı gelir gibi. Şubat ayında Tayland’a gideceğiz, Umman aktarmalı, en azından oranın başkentini de görmüş olalım dedik aktarma yaparken. Aklımda güney Afrika, Arjantin gibi ülkeler var. Şubat ayında Londra’ya bilet baktım, wizzair havayolu Antalya’dan 25 Euro’ya dönüş 15 Euro’ya geliyor. Kurban bayramını da Karadağ’da geçirmeyi düşünüyoruz eğer Şengen vize alamazsak.