Ekinveannesi Son 1 aydır sürekli kabız. Zeytinyağlı yapıyorum tüm yemekleri bazen az az çay kaşığı ile de veriyorum. Lifli meyveler de yiyo yulaf da veriyorum irmik falan vermedim hiç daha kotu olmasin diye ama yok geçmiyor ne yapicam 😭😭😭😭
Nazli33 Ekinveannesi duphalac şurup kullandık bir ay ilaç bitince kendiliğinden düzeldi ilacın hiçbir yan etkisi yok altı aylıktı sabah öğle akşam veriordum şuan sekiz aylık ve kabız bile olsa kendiliğinden yapior beklenmiyor tutmuyor bence deneyin
Mira-mommy Dulcosoft şurup kullanmıştık biz en son herşeyi denedikten sonra ve o işe yaramıştı 🙏 en az 5 gün düzenli kullanılması gerekiyor kullandığınız gün yada ertesi gün kakasını yapsa bile bağırsakları düzenlemesi açısından 5 gün