Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 aylık bu zamana kadar zar zor emzirdim ama Son bir haftadır beni emmek istemiyor emerken öğürüyor sürekli ben de aç kalmasın diye pompa aldım sütümü sağıp veriyorum yine öğürüyor Yani hiçbir şekilde sütümü içmiyor en sonunda artık ağlamaktan sesi kısıldı açlıktan Ben de Mama yaptım mamayı çok rahat yiyor Neden böyle oluyor olabilir acaba