Merhaba güzel anneler, şuan oğlumla 4. ayın ilk haftasındayız. 3 ayın ortasında atak haftamız başladı. Şiddetli günleri geçtik atakta bitmek üzere zaten. Neyse oğlum da aşırı bir uyku gerilemesi var. Normalde çok güzel uyuyan bir bebek. Bu süreci nasıl yönetmeliyim? Uyku eğitimini sağlıklı bir şekilde nasıl ve ne zaman vermeliyim? Uykuya zor dalan bir bebek değil zaten yanına yatıp pış pışlayınca uyuyor ama uykuları çok kısaldı. Özellikle gece saat başı uyanıyor. Hem kendisine hem bana eziyet ediyor.