Merhaba
Bebeğim 2.5 aylık öksürük hapşırık ve burun akıntısı var haliyle çok huysuz.ateşi çıkmıyor şükür ama dün gece çıkabilir diye calpol içirip ılık duş aldırıp yatırdım. Yanına da kaseye sıcak su ve vicks karıştırdım koydum burnu açılsın diye. Üşütme gibi geldi bana. Başka ne yapabilirim doktora götürsem mi