parsg Handan hanımı bende ıyı dıye bılıyordum ama asla ona göturmem bundan sonra 4 aylık oglumu 1 aylıktan berı defalarca kez öksürük ıcın götürmeme ragmen hıc bırsey yok deyıp gonderdı zahmet edıp akciğer fılmı bıle ıstemedı oglum şuan bronsıtlı 1 haftda yogunbakımda yattı nefes alamadı Allh bın kere razı olsun sema hanımdan onu sayesınde öğrendik bundan sonrada sureklı ona goturmeyı düşünüyorum