yemedimamadoydum Günaydın kizlar. Aranızda hümana iyi geceler çayını bebeği için kullanan varmı? İse yarıyor mu ? Arkadaşımın bebeği gece 20 dk uyuyo sadece bugece hiç uyumamış onun için soruyorum
Artemiss_ yemedimamadoydum bebeğe verilmez bu tarz şeyler çok tehlikeli. Lütfen vermesin. Kendisi içsin zaten sütüyle beslenir bebek. Az uyuyorsa gazını tam çıkaramıyordur belki. Benim de bebeğim çok az uyuyor bol emzirip uzun süre dik tutup gaz çıkarma pozisyonunda rahatlatıyorum. Bazen görüyorum bebeğine kimyon verenler oluyormuş yazık benim doktorum asla izin vermedi sormuştum 😨
yemedimamadoydum Artemiss_ yok daha vermedi gorumcesi torununa kullanıyormuş bu çayı . Bana sorunca bekle dedim ben bı uygulamada sorayım annelere diye beklettim. Emmiyo canım mama ile besleniyor 7 aylık gaz damlası falan kullanıyor zaten
Artemiss_ yemedimamadoydum o zaman mutlaka doktora sorsun canım. Kafasına göre milletin lafıyla yapmasın sakın. Herkes bir şey diyor çocuğa yazık olmasın gecmıs olsun inşallah düzene girer büyüme ataklarında hep böyle oluyor sanırım
yemedimamadoydum Artemiss_ inşallah düzene girer 🙏 kız doğduğundan beri fazla uyumuyor artık gözlerinin altı morariyo çocuğun