Canım şişlikte sertlikte normal, ağrı ateş yoksa ciddi bir enfeksiyonda yoktur, ne yazık ki olabiliyor, çevremden aldığım bilgilere göre o sertlik kalıyor biraz, bedenine biraz zaman ver geçecektir büyük oranda, bende dikislerimden çok çektim bir aylık lohusayım yeni düştüler, sende rahat oll