Sibel22- 8 aylık bebeğim çok iştahsız doktor bunu almamızı istedi . Kullanan var mı ? İşe yarıyor mu ? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim ☺️
expectopatronum Sibel22- bizim doktorumuz boyu persentilde geride olduğu için vermişti. 1 şişe kullandık ama iştahına hiç etki etmedi maalesef hiç bişey yemek istemiyo. 😬
Skylifee006 Sibel22- oğlum 1,5 yaşında hastalık atlattık ve doktor zinco şurup verdi bizde işe yaradı
Sibel22- Marianne 4 aydır demirini kullanıyorum ama iştahta etkisini görmedim . Şimdi çinkoyu kullanacağım İNŞALLAH bizdedir işe yarar ☺️
Sibel22- RedFlower_ 0-6 ay arası kullanamıyor . Aile hekimine sorun isterseniz yine de ay olarak kullanabilirsiniz .