MutluY_E Kızlar bebeğim 5 ay 15 günlük. Mamamız bitti yeni alırken 2 numara alsam sorun olur mu acaba? Ne zaman geçebilirim
durukusunannesi_ MutluY_E valla benim kızım 2 aylık geçtim ben sleppy 1 numara kullanıyorduk bacaklarını sıkıyordu 2 deyiz 1 haftadır
Eslemdemr0308 Aydan itibaren verin belki sindiremeye bilir ben 6 buçuk aylıkken başladım 2 numaraya eğer mamanız bittiyse küçük bi kutu alın 1 numara bitince 2 numaraya geçin